I Postanowienia ogólne.
1. Regulamin ten dotyczy zasad korzystania i dokonywania rezerwacji "Apartamentu na osiedlu nad Łomiczanką” należącego do firmy MURAAB Jacek Mucha, ul. Poznańska 69 F, 62-800 Kalisz, NIP 618-117-72-76 , za pośrednictwem strony http://wypoczywaj.karpacz.pl/.
2. Regulamin powstał na podstawie przepisów prawnych obowiązujących na terytorium RP i stanowi integralną część Umowy na wynajem apartamentu.
3. Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkowników, a także prawa i obowiązki Administratora Strony, jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego http://wypoczywaj.karpacz.pl/.
4. Każdy Użytkownik ma możliwość odczytu oraz ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie, a także dokonania wydruku.
II Definicje.
Definicje użyte w Regulaminie:
1. Usługodawca - MURAAB Jacek Mucha, ul. Poznańska 69 F, 62-800 Kalisz, NIP 618-117-72-76 , wpisana do CEIDG.
2. Strona – strona internetowa http://wypoczywaj.karpacz.pl/ umożliwiająca dokonanie rezerwacji "Apartamentu na osiedlu nad Łomiczanką” w Karpaczu.
3. Użytkownik – pełnoletnia osoba lub firma korzystająca z usług dostępnych na stronie http://wypoczywaj.karpacz.pl/.
4. Gość - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub firma dokonująca rezerwacji "Apartamentu na osiedlu nad Łomiczanką” za pośrednictwem strony http://wypoczywaj.karpacz.pl/.
5. Zaliczka – to zapłata uiszczona z góry, pokrywająca w części przyszłą należność w związku z dokonaną na Stronie rezerwacją.
6. Umowa - W momencie dokonania przez Gościa rezerwacji dotyczącej wynajęcia apartamentu zostaje zawarta umowa pomiędzy Gościem a Usługodawcą.
7. Apartament – "Apartamentu na osiedlu nad Łomiczanką” miejsce turystyczno-rekreacyjne, należące do Usługodawcy, którego opis i zdjęcia znajdują się na stronie http://wypoczywaj.karpacz.pl/.
8. Regulamin - niniejszy regulamin;
III Techniczne warunki korzystania z Portalu.
1. W celu korzystania ze Strony, Użytkownik powinien posiadać:
• urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;
• dostęp do sieci Internet;
• adres poczty email.
2. Strona zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi zawierającymi identyfikator urządzenia, z którego korzysta Użytkownik.
3. Użytkownik decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość zapisywania tych plików na urządzeniu końcowym Użytkownika, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
4. Usługodawca informuje, iż wyłączenie przez Użytkownika możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne na Stronie.
5. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies, zawarte są w Polityce Plików Cookies udostępnianej pod adresem http://wypoczywaj.karpacz.pl/ stanowią integralną część niniejszego regulaminu.
IV Umowa rezerwacji.
W momencie potwierdzenia przez Usługodawcę dokonania przez Gościa rezerwacji dotyczącej wynajęcia apartamentu oraz wpłacenia Zaliczki, zostaje zawarta umowa pomiędzy Gościem a Usługodawcą, dla której obowiązują warunki określone poniżej.
V Rezerwacja.
1. Gość ma możliwość zapoznania się z ofertą usług świadczonych przez Usługodawcę za pośrednictwem strony http://wypoczywaj.karpacz.pl/.
2. Gość ma możliwość dokonania rezerwacji:
• Wypełniając formularz na stronie http://wypoczywaj.karpacz.pl/;
• Wysyłając wiadomość e-mail;
• Dzwoniąc na nr 792 810 708
3. W opisie apartamentu jest podana maksymalna liczba osób możliwa do zamieszkania. W przypadku przybycia większej ilości osób, Usługodawca może zażądać dodatkowej opłaty. Usługodawca, jednak nie może gwarantować apartamentu na większą ilość osób niż w złożonej rezerwacji.
4. Wybraną przez Gościa ofertę Usługodawca potwierdza mailem lub faxem wysyłając potwierdzenie rezerwacji wraz z określoną datą, ceną oraz wartością zamówienia.
5. Umowa zostaje zawarta w momencie przesłania przez Usługodawcę potwierdzenia dokonania rezerwacji w tym daty pobytu, ceny, ilości Gości i opłacenia przez Użytkownika Zaliczki.
6. W ciągu 3 dni od otrzymania potwierdzenia rezerwacji Gość zobowiązany jest do dokonania wpłaty zaliczki w wysokości 30 % ceny dokonanej rezerwacji. Pozostałą część opłaty za pobyt w apartamencie należy dokonać najpóźniej w dniu przyjazdu. Wpłata zaliczki i pozostałej kwoty do zapłaty dokonana jest przelewem na konto bankowe Usługodawcy:
Mbank
37 1140 2004 0000 3402 3244 1086
Muraab Jacek Mucha
ul. Poznańska 69 F
62-800 Kalisz
7. Po zaksięgowaniu zaliczki apartament jest rezerwowany dla Gościa.
8. Wpłata zaliczki stanowi potwierdzenie złożonej rezerwacji.
9. W przypadku, gdy nie zostanie dokonana wpłata zaliczki w uzgodnionym terminie Usługodawca informuje Gościa o anulowaniu rezerwacji.
10. Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi prawo odstąpienia od umowy przez konsumenta w ciągu 14 dni od zakupu nie przysługuje.
VI Ceny.
1. Ceny na stronie http://wypoczywaj.karpacz.pl/ podawane są w polskich złotych i są cenami BRUTTO i zawierają 8 % podatku VAT.
2. W cenę wliczone są koszty używania energii, wody, TV i Internetu w trakcie pobytu.
3. Cena NIE zawiera:
• opłaty klimatycznej, która regulowana jest na miejscu u Usługodawcy w dniu przyjazdu. (2,20 PLN od osoby za każdy dzień pobytu)
• opłaty z tytułu przygotowania apartamentu nie jest zawarta w cenie usługi i regulowana jest na miejscu u Zarządcy w dniu przyjazdu- 150 PLN.
4. W przypadku rezerwacji powyżej 6 nocy usługa sprzątania (przygotowania apartamentu) nie jest naliczana.
VII Zmiany rezerwacji.
1. W przypadku konieczności zmiany dokonanej wcześniej rezerwacji Gość powinien zgłosić zmianę pisemnie lub mailem. Zmiany co do terminu oraz liczby Gości, mogą mieć również wpływ na zmianę ceny, powinny być dokonywane nie później niż na 14 dni przed przyjazdem.
2. Późniejsze zmiany mogą zostać nie uwzględnione przez Usługodawcę.
3. Usługodawca w ciągu 24 godzin prześle odpowiedź czy taka zmiana jest możliwa.
VIII Rezygnacja z rezerwacji.
1. W przypadku odwołania rezerwacji:
• co najmniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka zostanie zwrócona w całości,
• co najmniej 7 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka zostanie zwrócona z potrąceniem 40% jej wysokości tytułem kary gwarancyjnej pokrywającej poniesiony przez firmę Muraab nakład pracy oraz szkody związanej z koniecznością poszukiwania nowego najemcy po obniżonej cenie w ramach oferty last minute,
• na mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka zostanie zwrócona z potrąceniem 80% jej wysokości tytułem kary gwarancyjnej pokrywającej poniesiony przez firmę Muraab nakład pracy oraz szkody związanej z koniecznością poszukiwania nowego najemcy po obniżonej cenie w ramach oferty last minute.
IX Pobyt.
1. Godziny przyjazdu i wyjazdu, przekazania i odebrania lokalu uzgadniane są 1 dzień przed przyjazdem.
2. Opuszczenie apartamentu w dniu wyjazdu następuje nie później niż o godz. 11:00.
3. Przekazanie i odbiór apartamentu dokonuje Usługodawca lub osoba przekazująca klucze od lokalu wspólnie z Gościem.
4. Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym apartamencie Sofia. O wszelkich usterkach lub szkodach powstałych w Apartmencie Sofia, w czasie pobytu należy niezwłocznie poinformować właściciela lokalu dzwoniąc pod nr telefonu 792 810 708. Za usterki lub szkody powstałe z winy klienta pobierana będzie opłata w wysokości kwoty poniesionej straty. Klient ma obowiązek pokrycia kwoty za poniesione straty powstałe w wyniku szkody lub usterki najpóźniej na dzień wyjazdu.
5. W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu Sofia klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 300 zł.
6. Osoby odwiedzające apartament Sofia, które nie są zameldowane mogą przebywać w lokalu od godziny 7:00 do godziny 22:00.
7. Wszyscy klienci zobowiązani są do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.
8. Gość nie może:
• Dokonywać rezerwacji na pobyt wraz ze zwierzętami;
• Palić wyrobów tytoniowych w zarezerwowanym apartamencie;
• Wynosić przedmiotów z apartamenu należących do Usługodawcy;
• Naruszać ciszę nocną w godzinach od 22-6 rano.
X Procedura reklamacyjna.
1. Użytkownik ma możliwość zgłoszenia wszelkich zakłóceń w funkcjonowaniu Strony WWW apartamentu, wysyłając maila pod adres dostępny na stronie http://wypoczywaj.karpacz.pl/ lub podając poniższe informacje
w innej formie:
• swoje dane umożliwiające kontakt;
• rodzaj usługi, której dotyczy;
• rodzaj błędnego funkcjonowania;
• czas, który stanowi podstawę reklamacji;
• zarzuty Użytkownika;
• okoliczności uzasadniające reklamację;
• ewentualny żądany sposób usunięcia zarzucanego naruszenia;
2. Powyższe informacje Użytkownik może podać wysyłając wiadomość e-mail.
3. Strona rozpatrzy zgłoszenia reklamacyjne w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia reklamacji. Wskaże, czy uznaje reklamację oraz sposób, w jaki zamierza ją zrealizować lub poinformuje o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.
4. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres
e-mail.
5. W przypadku uznania reklamacji, Portal niezwłocznie podejmuje działania w celu realizacji jej treści.
XI Przepisy Końcowe.
1. Regulamin jest dostępny pod adresem http://wypoczywaj.karpacz.pl/.
2. Gość ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
3. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje obowiązujący.
4. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Gości.
5. Jeżeli Gościem jest Konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży mogą być rozstrzygane w drodze mediacji (więcej informacji znajduję się tutaj: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/) lub sąd powszechny według właściwości ogólnej.
6. Jeżeli Gościem jest Przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane polubownie lub Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Usługodawcy.
7. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Użytkowników, korzystających z Portalu przed dniem wejścia w życie zmian.